مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:352022-12-29سياسي

زمینه حضور بخش خصوصی در طرح های فرهنگی استان بوشهر فراهم شود


همانگونه که بخش خصوصی در بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی مشارکت دارد باید زمینه حضور این بخش در اقتصاد فرهنگی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان بوشهری با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصاد، فرهنگ و امنیت اظهار داشت: دشمن در این فتنه، اقتصاد جامعه را هدف قرار داده و این در حالی است که تهاجم فرهنگی و امنیتی یکی دیگر از اهداف دشمنان است.

وی با بیان اینکه فلج کردن اقتصاد جامعه از اهداف مهم دشمنان است، افزود: همانگونه که بخش خصوصی در بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی مشارکت دارد باید زمینه حضور بخش خصوصی در اقتصاد فرهنگی فراهم شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: منابع اعتباری عمرانی استان بوشهر در سال جاری تاکنون 2 هزار میلیارد تومان است که بخش خصوصی بیش از این اعتبار در طرح ها و پروژه های اقتصادی و عمرانی سرمایه گذاری کرده است.

محمدی زاده با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی و مردمی در اجرا طرح های فرهنگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است گفت: نقش هنرمندان در این عرصه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی 8 ساله با مجاهدت مردم پیروز شد خاطر نشان کرد: بسیج نماد حضور مردم در جنگ 8 ساله است و اکنون نماد حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد فرهنگی، هنرمندان، اصحاب رسانه، کانون ها و مؤس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور بخش خصوصی در طرح های فرهنگی استان بوشهر فراهم شود

زمینه حضور بخش خصوصی در طرح های فرهنگی استان بوشهر فراهم شود