مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:302022-12-29سياسي

پرداخت 96 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در 9 ماهه 96میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت الاسلام عالیشاه در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی علمی زکات که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: یک هزار و 450 اثر از 16 استان کشور به جشنواره فرهنگی علمی زکات رسید که حدود 70 اثر به بخش نهایی رسید.

وی افزود: از بین آثار، بیش از 900 اثر در بحث دانش آموزی، 250 اثر در بخش رسانه و 300 اثر در بحث خاطره نویسی و سایر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه زکات واژه قرآنی است که نباید مظلوم واقع شود، تصریح کرد: تابلوی اولین روستای گردشگری زکات را نصب کردیم و باید همه از برکات زکات بهره مند شوند.

عالیشاه با تاکید بر اینکه باید گفتمان سازی در ارتباط با زکات در کوچه پس کوچه ها صورت گیرد، خاطرنشان کرد: گفتمان سازی در زمینه زکات موجب می شود تا حتی یک فقیر هم نداشته باشیم .

وی یادآور شد: در حاشیه این جشنواره رزمایش مومنانه نیز خواهیم داشت و در این رزمایش 2هزار بسته معیشتی و 403 سری جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اعلام اینکه در 9 ماهه 96میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد، اضافه کرد: این میزان زکان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 96 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها در سال جاری

پرداخت 96 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها در سال جاری