مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:402022-12-29سياسي

آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در یزد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: دو هزار واحد مسکونی مددجویان در یزد در 11 شهر و در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد و تا دهه دهه فجر سال آینده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان، سید مرتضی بختیاری در جریان سفر خود به استان یزد در مراسم کلنگ زنی ساخت 200 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در استان یزد اظهار کرد: این واحدها در قالب طرح پردیس حیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی ساخته می شود.

وی افزود: این منازل تا دهه فجر سال آینده تکمیل می شود و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تامین تسهیلات این واحدها بر عهده بنیاد مسکن، ایجاد زیرساخت ها و تامین زمین برعهده استاندار و اداره کل راه و شهرسازی استان و تامین بخشی از اعتبار ساخت با کمک مجلس شورای اسلامی از محل بودجه دولتی و کمک های خیری انجام می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: قرار است دو هزار واحد مسکونی مددجویان در یزد ساخته شود که تفاهم نامه آن بین استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) در 11 شهر و در قالب طرح نهضت ملی مسکن به امضا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در یزد

آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در یزد