مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:352022-12-29سياسي

ایجاد 4069 شغل پایدار ویژه مددجویان کمیته امداد در یزد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از هفت هزار شغل در دستور کار تاکنون چهار و 69 شغل پایدار در استان یزد ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در خاتم، سید مرتضی بختیاری در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در این شهرستان توانمندسازی و مددجویان تحت پوشش را اولویت نخست کمیته امداد دانست و اظهار کرد : 25 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی 500 هزار نفر از مددجویان در کشور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت وجود بالای خیرین در استان یزد، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از هفت هزار شغل برای مددجویان در استان یزد در نظر گرفته شده که تاکنون چهار هزار و 69 شغل آن ایجاد شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی ره کشور گفت: در سال گذشته 195 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین جمع آوری شده است.

بختیاری با بیان این که در حال حاضر 30 درصد از جمعیت مردم شهرستان خاتم تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: کاهش این آمار به وسیله توانمندسازی افراد در دستور کار است.

وی در پایان با بیان این که  سهم اشتغال کمیته امداد در کشور، 500 هزار فرصت با 25 هزار میلیارد تومان تسهیلات است، تصریح کرد: این مهم در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4069 شغل پایدار ویژه مددجویان کمیته امداد در یزد

ایجاد 4069 شغل پایدار ویژه مددجویان کمیته امداد در یزد