مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:152022-12-29سياسي

برگزاری ویژه برنامه 9 دی با حضور مشاور رهبر انقلاب در یزد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه مشترک 9 دی، سالروز ورود رهبری، ارتحال علامه مصباح و شهادت سردار سلیمانی در مسجد حظیره با سخنرانی مشاور رهبرانقلاب برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمدحسین متوسل، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی به عنوان روز بصیرت ملت ایران، اظهار کرد: 9 دی ماه سالگرد حماسه افتخارآفرین ملت ایران در برابر فتنه 88، 12 دی ماه سالروز سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان و ارتحال عمار انقلاب حضرت علامه مصباح و 13 دی هم سالروز شهادت سردار دل ها قاسم سلیمانی است.

وی افزود: تبیین دهه بصیرت از جمله اقدامات حائز اهمیتی است که تمام دستگاه های و نهادها باید برای آن پای کار باشند و می توانند به این واسطه جهان بینی جوانان و نسل جدید را افزایش دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف برای بزرگداشت این دهه گفت: اوج این برنامه ها فردا در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود و استاندار یزد نیز سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان است.

حجت الاسلام متوسل تصریح کرد: همچنین ساعت 8 صبح دوشنبه برنامه مشترک 9 دی، سالروز ورود رهبری، ارتحال علامه مصباح و شهادت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه 9 دی با حضور مشاور رهبر انقلاب در یزد

برگزاری ویژه برنامه 9 دی با حضور مشاور رهبر انقلاب در یزد