مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:452022-12-29سياسي

ایران اسلامی امروز پرچمدار مقابله با نظام های تروریستی است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مقابله با نظامهای تروریستی است، گفت: سوتدبیرها باید مرمت و اصلاح شود.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مقابله با نظامهای تروریستی است، گفت: سوتدبیرها باید مرمت و اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس سه رکن اسلام، رهبری و مردم بنا نهاده شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام به معنای جامع و دقیق برای سعادت بشر آمده است، افزود: مهم این است که ما امروز بتوانیم این اسلام را به جامعه بشری معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی این اعتقاد و باور را داشت که با اتحاد، انسجام و یکپارچگی میان ملت ها، می توان در برابر ظلم، استعمار، استکبار و استثمار جهانی ایستاد و مقاومت کرد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه هر جا که مردم در تحقق و بقای نظام حضور داشته باشند، آن انقلاب بیمه خواهد بود، تاکید کرد: اگر رکن رهبری تضعیف شده و مردم انسجام را از دست بدهند، آن وقت زمینه تضعیف انقلاب و آرمان های آن فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی امروز پرچمدار مقابله با نظام های تروریستی است

ایران اسلامی امروز پرچمدار مقابله با نظام های تروریستی است