مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:252022-12-29سياسي

آغاز همکاری مشترک فعالیت های فرهنگی حوزه هنری خوزستان با بصره


رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به ارتباطات فرهنگی میان ایران و عراق از فعالیت فرهنگی و هنری مشترک با موسسه فرهنگی محمدیون در بصره و رسانه حشد الشعبی در عراق خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به ارتباطات فرهنگی میان ایران و عراق از فعالیت فرهنگی و هنری مشترک با موسسه فرهنگی محمدیون در بصره و رسانه حشد الشعبی در عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهبازگهرویی با اشاره به سند زیست بوم حوزه هنری اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان بصره داریم و باید باتوجه به بعد کم مسافت از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه باتوجه به نزدیکی زیاد فرهنگی مردم بصره با استان خوزستان گفت: مقرر شده فعالیت هایی از قبیل هنر،فرهنگ و در عرصه رسانه داشته باشیم.

شهبازگهرویی با اشاره به آغاز همکاری مشترک با بصره بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن سالگرد شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس فعالیت مشترک ما با بصره همزمان با شهادت این دو شهید عالی قدر امسال آغاز می شود و همچنین بنا است در عرصه های انقلابی، فرهنگی و منطقه ای فعالیت های دائمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت ما در حوزه هنری استان خوزستان به این گونه است که کار را مردمی جلو ببریم گفت: حضور و فعالیت ما در بصره هم مردمی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری مشترک فعالیت های فرهنگی حوزه هنری خوزستان با بصره

آغاز همکاری مشترک فعالیت های فرهنگی حوزه هنری خوزستان با بصره