مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:152022-12-29ورزشي

سندروم سقوط برای آقای گل های لیگ ایران


اغلب آقای گل های ادوار مختلف لیگ برتر ایران نتوانسته اند روند گل زنی هایشان را در فصول مختلف ادامه دهند تا شاهد وقوع سندرومی جدید در فوتبال ایران باشیم.

- جی پلاس، فوتبال ایران در تاریخ برگزاری لیگ برتر آقای گل های زیادی دیده است اما مهاجمان کمی بودند که بتوانند چندین فصل در کورس آقای گلی باشند.

شاید نام آن ها بین غلامرضا عنایتی، مهدی طارمی و علی علیپور محدود شود و جز این ها، همه یک فصل آقای گل شده اند و فصل بعد افت کرده اند.

فوتبال 360 درباره این سندروم جدید در لیگ برتر ایران نوشت: چیزی تا آغاز هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده است و 16 تیم حاضر باید طی روزهای جمعه و شنبه مسابقات خود را برگزار کنند و به استقبال هفته پایانی نیمه نخست لیگ بیست ودوم بروند.

یکی از مشخصه های این فصل فقر گلزنی است.

مشکلی که هر فصل پررنگ تر از دوره قبل خودش را نشان می دهد و در هفته ای که گذشت به واضح ترین شکل ممکن آن را تماشا کردیم؛ فقط 9 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.

جدول گلزنان لیگ را هم اگر نگاه کنید به این قضیه پی خواهید برد.

محمد عباس زاده و یورگن لوکادیا با 6 گل صدرنشین جدول گلزنان هستند و خیلی از بازیکنان گلزن لیگ های قبلی در جمع بهترین ها از این حیث، جایی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم سقوط برای آقای گل های لیگ ایران

سندروم سقوط برای آقای گل های لیگ ایران