مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:012022-12-29سياسي

برگزاری دومین جلسه شورای حقوقی و موقوفات در آستان عبدالعظیم(ع)


دومین جلسه شورای مشورتی حقوقی و موقوفات با حضور دکتر سید اصغر هندی مشاور تولیت حرم مطهر در امور حقوقی در راستای بهره وری هرچه بیشتر از این موقوفات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین جلسه شورای مشورتی حقوقی و موقوفات با حضور سید اصغر هندی مشاور تولیت حرم مطهر در امور حقوقی، عباس خواجه پیری استاد دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری، عبدالله سمامی وکیل پایه یک دعاوی، مهندس مهدی سلیمی مدیر کل موقوفات و مستغلات آستان مقدس، سید هادی حکیمی مدیر کل حراست آستان مقدس، داریوش نصیری مدیر کل حقوقی آستان و وکیل دعاوی دادگستری، محمد تقی زاده مدیر دفتر بازرسی آستان، حجت الاسلام عظیمی مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع)، حمید بختیاری وکیل دعاوی دادگستری، مهندس سید محمد امین علوی (دبیر جلسه) و جمعی از متخصصین این حوزه و همچنین خادم القرآن عباس سلیمی معاون بهره وری موقوفات و مستغلات آستان مقدس برگزار شد.

در این جلسه اعضا شورا پیرامون مسائل و مباحث حقوقی و شرایط موقوفات آستان و اجرای طرح هایی در راستای بهره وری هرچه بیشتر از این موقوفات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، این شورای مشورتی بر اساس پیشنهاد معاون بهره وری موقوفات و مستغلات به تولیت آستان مقدس و موافقت ایشان در راستای بهره مندی از خرد جمعی و به منظور تصمیم گیری بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جلسه شورای حقوقی و موقوفات در آستان عبدالعظیم(ع)

برگزاری دومین جلسه شورای حقوقی و موقوفات در آستان عبدالعظیم(ع)