مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:452022-12-29سياسي

دزفول شخصیت های زیادی دارد که شایسته تجلیل هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دزفول در تمام طول تاریخ شخصیت های بزرگ و برجسته ای داشته که در خدمت کشور و مردم بوده اند.

- دزفول- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دزفول در طول تاریخ شخصیت های بزرگ و برجسته ای داشته که در خدمت کشور و مردم بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علی شفیعی صبح امروز پنجشنبه در آیین نکوداشت خود و دو فرزندش که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، با قدردانی از ابتکار عمل مسئولان دزفول در راستای برگزاری این آیین اظهار کرد: دزفول در طول تاریخ عالمان، فرهیختگان و شخصیت های بسیار بزرگ و متعددی در حوزه فقه و اجتهاد، پزشکی، عالم عرفان و سایر علوم داشته که همه این شخصیت ها شایسته تجلیل هستند.

وی، دزفول را یک شهر ولایتمدار، سیاستمدار و برجسته برشمرد و افزود: دزفول در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگ و برجسته ای داشته که در خدمت انقلاب و کشور بوده اند و این امر هنوز ادامه دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفولی، خاندان معزی، انصاری و… در دزفول از امام جمعه دزفول، نماینده، فرماندار، حوزه علمیه، جامعه روحانیت، شخصیت های لشکری و کشوری و همه عوامل برگزاری این نکوداشت قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزفول شخصیت های زیادی دارد که شایسته تجلیل هستند

دزفول شخصیت های زیادی دارد که شایسته تجلیل هستند