مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:352022-12-29سياسي

تکمیل مجتمع های فرهنگی شرق استان کرمان، نیازمند اعتبار


نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مجتمع های فرهنگی هنری در چهار شهرستان شرقی استان کرمان نیاز به تکمیل دارد که اگر انجام شود بخشی از کارهای فرهنگی حل می شود زیرا امروز همه اذعان داریم برای کار فرهنگی هم امکانات بیشتر و هم تلاش جدی تری نیاز است .

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز هشتم دی ماه در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شرق استان کرما اظهار کرد: شرق استان با جمعیتی قریب به 600 هزار نفر، مردمی انقلابی و خونگرم، متدین و بسیار زحمتکش دارد که عمده فعالیت آنان کشاورزی و آن هم در محصول خرما است که البته تلاش شده از تک محصولی خارج بشویم و برای همین گلخانه ها روز به روز بیشتر می شود با اینکه در شرایط بد آبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه صنایع خودروسازی بم به عنوان یک قطب محسوب می شود، افزود: دولتمردان باید در این منطقه حضور یافته و زحمات انجام شده در صنعت را ببینند.

غضنفرآبادی بیان کرد: مجتمع های فرهنگی هنری در چهار شهرستان شرقی استان کرمان نیاز به تکمیل دارد که اگر انجام شود بخشی از کارهای فرهنگی حل می شود زیرا امروز همه اذعان داریم برای کار فرهنگی هم امکانات بیشتر و هم تلاش جدی تری نیاز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع های فرهنگی شرق استان کرمان، نیازمند اعتبار

تکمیل مجتمع های فرهنگی شرق استان کرمان، نیازمند اعتبار