مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:452022-12-29اقتصادي

آغاز عملیات عمرانی 480 واحد مسکن ملی در پارس آباد


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به انجام واریزی تعداد 550 متقاضی مسکن ملی گفت: عملیات عمرانی 480 پروژه نهضت ملی مسکن پارس آباد آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد سبحانی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد اظهار کرد: تعداد 550 متقاضی مسکن ملی در شهرستان پارس آباد واریزی اولیه را انجام داده اند که عملیات عمرانی 480 واحد آغاز شده و بقیه واحدها نیز بعد از مشخص شدن زمین اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم هر چه سریع تر نسبت به تکمیل و تحویل این واحدها با کیفیت خوب اقدام شود، افزود: تاکنون در شهرستان پارس آباد مغان 11 هزار و 700 نفر ثبت نام اولیه انجام دادند که با توجه به آمار بیشترین ثبت نام کنندگان طرح جدید ملی مسکن در استان اردبیل از پارس آباد بودند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از پیشرفت مطلوب 120 واحد در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد: 120 واحد از طرح جهش مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا پایان سال 1401 و هفته دولت به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

سبحانی همچنین با اشاره به اقدامات این نهاد انقلابی در مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح های هادی، بر تکمیل طرح های نیمه تمام در تمام مناطق استان گفت: برای تسهیل در تردد روستاییان و زیرسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی 480 واحد مسکن ملی در پارس آباد

آغاز عملیات عمرانی 480 واحد مسکن ملی در پارس آباد