مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:002022-12-29سياسي

زکات از نظر معنوی هم تراز معاد است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه زکات دو بعدی است، خداوند هم به بعد تزکیه ای، تربیتی و هم مادی آن توجه کرده است، گفت: زکات از نظر معنویت هم تراز با معاد است علاوه بر اینکه بعد مادی را هم در بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی علمی زکات که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، فلسفه خلقت را تربیت انسان دانست و اظهار کرد: زکات دو بعدی است، خداوند هم به بعد تزکیه ای، تربیتی و هم مادی آن توجه کرده است.

وی به اهمیت زکات پرداخت و گفت: زکات از نظر معنویت هم تراز با معاد است علاوه بر اینکه بعد مادی را هم در بردارد.

محمدی لایینی با تاکید براینکه برای نهادینه شدن زکات باید فرهنگ سازی شود، افزود: اگر ما تربیت را دوست داریم باید مقدماتش را فراهم کنیم که بخشی از آن ها در چهره زکات خودش را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه در کمیته امداد این نیست که شکم ها را سیر کنیم بدن ها را بپوشانیم، افزود: از جامعه امدادجو می خواهیم پوشش و حجاب اسلامی را بیشتر از هر نهاد دیگری رعایت کنند تا شاهد حجاب برتر باشیم.

این مسئول تصریح کرد: رسیدگی به ده هاهزار خانواده خوب است اما اینکه انسان های تربیت شده دیندار وفادار به ارزش های انقلابی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات از نظر معنوی هم تراز معاد است

زکات از نظر معنوی هم تراز معاد است