مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:102022-12-29سياسي

نماینده مجلس: مشکل، منافع کاسبان تحریم است


متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، افزایش قیمت کالاها و سقوط ارزش پول ملی حتی صدای نمایندگان مجلس همسو با دولت را نیز درآورده است؛ به نحوی که روزی نیست که مجلسی ها از تریبون مجلس به دولتی ها و تیم اقتصادی رییسی تذکر ندهند و نخواهند برای سرمایه ازدست رفته مردم و سفره های خالی آنها فکری عاجل بکنند؛ اما وزرای مربوطه که بعضا به صحن مجلس فراخوانده می شوند، بعد از تکرار وعده ها، بهارستان را ترک می کنند و باز هم مردم می مانند و خرواری از مشکلات تلنبارشده و معیشتی که بارش بر زمین مانده.

از این رو با جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده اصلاح طلب دو دوره مردم باخرز، تایباد و تربت جام که عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را بر عهده دارد و منتقد شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی دولت است، گفت وگو کردیم.

رحیمی جهان آبادی، در گفت وگو با شرق با انتقاد از مدعیانی که معتقدند مشکلات اقتصادی کشور ناشی از این بود که دولت روحانی سفره های مردم را به برجام گره زده بود، گفت الحمدلله امروز که سفره های مردم به برجام گره نخورده و مسئول دوتابعیتی و جاسوس ام آی سیکس نداریم و مجلس و دولت همسو و انقلابی هستند، چرا کشور درگیر مشکلات اقتصادی است؟ این نماینده مجلس از عملکرد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مشکل، منافع کاسبان تحریم است

نماینده مجلس: مشکل، منافع کاسبان تحریم است