مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:002022-12-29اجتماعي

بازدید رییس سازمان محیط زیست از تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 اردبیل


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیش از ظهر پنجشنبه بعد از ورود به اردبیل و استقبال رسمی در فرودگاه این شهر، از بخش های مختلف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بازدید کرد تا در جریان روند اجرایی این تصفیه خانه و احداث مدول دوم قرار گیرد.

علی سلاجقه در این بازدید اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با پایش و رصد دقیق و به موقع بتوانیم جلوی آلودگی های زیست محیطی واحدهای صنعتی و تولیدی را در بخش های صنعتی بگیریم.

وی تصریح کرد: سعی بر این است تا در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل نیز مدول دوم هر چه سریع تر راه اندازی شود تا پساب حاصل از واحدهای تولیدی، به این واحد منتقل و مراحل تصفیه انجام شود.

تصفیه خانه شماره 2 اردبیل در فاز اول با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب و در مدول دوم به ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب اجرایی شده تا با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در مجموع عملیات تصفیه فاضلاب و پساب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل را اجرایی و عملیاتی کند.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل این تصفیه خانه در مدول دوم به سیستم نوین ارتقا یافته و پاسخگوی نیاز تمامی واحدهای صنعتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان محیط زیست از تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 اردبیل

بازدید رییس سازمان محیط زیست از تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 اردبیل