مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:502022-12-29سياسي

سردار سلیمانی توطئه های محور غربی- عبری- عربی را خنثی کرد


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) به مالک اشترش، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمان می دهند که دست بر قبضه سلاح برده و اقتدار نیروهای مسلمان ولایتمدار را به جهان استکبار و تکفیری ها نشان بدهد و ندا برآورد که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری .

وقتی در سوریه و عراق آن بحران عظیم رخ داد و اتباع 80 کشور در هیبت گروهک های تروریستی تکفیری با ملت و نظام آن کشورها می جنگیدند، شهید سلیمانی تنها حامی این کشورها بود و مخلصانه در جهت حفظ تمامیت ارضی و نظام سیاسی آن کشورها تلاش می کرد.

در طول این مدت او توانست محور مقاومت را تبدیل به جریان مقاومت کند و در نهایت به اتحاد مقاومت ارتقا دهد.

فرماندهی و تجارب ارزنده آن شهید والامقام با حضور در جبهه های مختلف زمینی از مرزهای شرقی ایران تا عراق و سوریه و لبنان عملاً او را به مرکز ثقل و نقطه کانونی این اتحاد مقاومت تبدیل کرده بود و به جرأت می توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی توطئه های محور غربی- عبری- عربی را خنثی کرد

سردار سلیمانی توطئه های محور غربی- عبری- عربی را خنثی کرد