مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:352022-12-29اقتصادي

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 2715 داوطلب سیستان و بلوچستانی


آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 2 هزار و 715 داوطلب در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان که در زاهدان در حال انجام است، در گفت و گو با گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان در روزهای پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر و جمعه در نوبت صبح همزمان با سراسر کشور در سه حوزه امتحانی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار در حال برگزاری است.

ابوالفضل مهدیار افزود: این آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال برگزار می شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی در آزمون را کسب نمایند از سوی راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: همچنین این آزمون در رشته های معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری جهت اخذ پروانه اشتغال به کار به طور همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین شرکت کنندگان این آزمون با 2 هزار و 216 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

مهدیار در باره نحوه برگزاری این آزمون گفت: اگرچه این آزمون به صورت کتاب باز است، لیکن همانگونه که در کارت آزمون و دستورالعمل اجرایی آزمون ذکر شده، به همراه داشتن وسایلی از قبیل ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 2715 داوطلب سیستان و بلوچستانی

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 2715 داوطلب سیستان و بلوچستانی