مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:352022-12-29اقتصادي

اجرای پروژه های ستاد بازآفرینی در 8 محله زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اجرای پروژه های ستاد بازآفرینی در 8 محله زنجان خبر داد و گفت: در این محلات بنا به نیاز پروژه هایی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری اهم اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد را در مناطق مختلف استان تشریح کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اهم اهداف ستاد بازآفرینی شامل احیای شهری و توانمندسازی بافت های فرسوده، ارتقای حقوق شهروندی و تحقق مدیریت یکپارچه شهری و پیشگیری از بازتولید محلات ناکارآمد شهری و ارتقای ظرفیت نهادی و ارتقای بخش فنی است.

وی با بیان اینکه در ذیل گروه ستاد بازآفرینی شهری 4 کارگروه داریم، گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این کارگروه اجرای پروژه های بازآفرینی در سطح استان، انجام مطالعات وضعیت سرانه های خدماتی موجود در سکونت گاه ها، طرح بازآفرینی کوی فلسطین، ساماندهی کوی فاطمیه، طرح توسعه اقامتی، خدماتی و گردشگری حاج داداش، تعریف پروژه محرک توسعه برای کوی وحدت از اقداماتی است که توسط این کارگروه ها و ستاد بازآفرینی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: اجرای پروژه محور داودقلی- دلجویی، ایجاد نخستین دفتر تسهیل گری در استان، طرح بهسازی و نوسازی کوی نجف آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های ستاد بازآفرینی در 8 محله زنجان

اجرای پروژه های ستاد بازآفرینی در 8 محله زنجان