مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:152022-12-29سياسي

از کشف اثر انگشت 5 هزارساله تا متصل شدن دو جاذبه مهم ری


ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه مدرن در نمایشگاه گردشگری، کشف اثر انگشت 5000 ساله در شهر سوخته،متصل شدن چشمه علی و بقعه شیخ صدوقی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- خبرگزاری مهر _ گروه جامعه؛ در این هفته خبری از حوزه میراث فرهنگی اصفهان رسید با این مضمون که مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تشکیل کمیته مشترک حفاظت از پل های تاریخی اصفهان با مشارکت نهادهای خدمات رسان شهری خبرداد.

علیرضا ایزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در داخل شهر تاریخی اصفهان به ترتیب از محور ورود زاینده رود به اصفهان از غرب به شرق پنج پل تاریخی وجود دارد که حفاظت و نگهداری از آن ها یکی از مهم ترین دغدغه های همگی ما است.

گویا با توجه به اینکه این پل های تاریخی هم اینک به عنوان معبر شهری کاربرد دارند، لزوم حفاظت دائمی از آن ها می طلبد تا به یک مفاهمه مشترک میان نهادهای خدمات رسان شهری رسیده شود.

به همین منظور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان افزود: خوشبختانه طی یک سال گذشته همکاری های مناسبی میان شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در همه زمینه ها ازجمله حفاظت از بافت و آثار تاریخی اصفهان شکل گرفته، لذا امیدواریم تا این همگرایی ارزشمند در حوزه حفاظت از پل های تاریخی داخل شهر اصفهان نیز تسری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف اثر انگشت 5 هزارساله تا متصل شدن دو جاذبه مهم ری

از کشف اثر انگشت 5 هزارساله تا متصل شدن دو جاذبه مهم ری