مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 08:252022-12-29سياسي

تمرکز دشمن برنهاد خانواده/ بیمه کردن جامعه با برگزاری روضه خانگی


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه امروز تمرکز دشمن بر نهاد خانواده ها است، گفت: جامعه را با برگزار روضه های خانگی و مجالس اهل بیت بیمه کنیم.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه امروز تمرکز دشمن بر نهاد خانواده ها است، گفت: جامعه را با برگزار روضه های خانگی و مجالس اهل بیت بیمه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در مجلس روضه خانگی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به حوادث اخیر و تمرکز دشمن بر موضوع خانواده اظهار کرد: خانواده حضرت فاطمه زهرا نمونه یک خانواده مستحکم است که باید از آن الگوبرداری شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مجالس خانگی روضه و اهمیت برگزاری این جلسات در شناخت بهتر و بیشتر دین افزود: برگزاری چنین جلساتی جامعه را بیمه می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به حضور دین در عرصه اجتماعی اشاره و با بیان اینکه ما باید به وظایف خود عمل کنیم، گفت: امروز شاهد تبلیغات گسترده دشمن علیه دین هستیم اما ما این انقلاب را که برای ان پاک ترین فرزندانمان را تقدیم کرده ایم به دست صاحب اصلیش می رسانیم.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم استمرار در برگزاری جلسات روضه خانگی و بهره گیری از حضور روحانیت تصریح کرد: در این مجالس باید به بیان مسائل تربیتی و خانواده نیز توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمن برنهاد خانواده/ بیمه کردن جامعه با برگزاری روضه خانگی

تمرکز دشمن برنهاد خانواده/ بیمه کردن جامعه با برگزاری روضه خانگی