مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 06:002022-12-29بين الملل

گانتز ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان و تل آویو را خواستارشد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی خواست که به همکاری های امنیتی با تل آویو ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آخرین روز تصدی این منصب، شامگاه چهارشنبه به صورت تلفنی با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، بنی گانتز در این تماس تلفنی از محمود عباس خواست کانال های ارتباطی با تل آویو را باز نگاه دارد و به همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

گانتز همچنین با اشاره به تلاش تشکیلات خودگردان برای مراجعه به سازمان های بین المللی جهت مواخذه و محاکمه رژیم صهیونیستی، مدعی شد که چنین گام هایی در نهایت به زیان مردم فلسطین خواهد بود و پس از آن بازگشت به مسیر صحیح دشوار است.

از سوی دیگر، حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت که محمود عباس در تماس تلفنی با بنی گانتز بر اهمیت توقف تمام تجاوزات و یورش های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها تاکید کرد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ملکف رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه یوآف گالانت را به عنوان وزیر جنگ و یسراییل کاتز را به عنوان وزیر خارجه اشغالگران قدس معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان و تل آویو را خواستارشد

گانتز ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان و تل آویو را خواستارشد