مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 21:562022-12-28سياسي

اخراج رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران


انجمن جامعه شناسی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دکتر رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران از این دانشگاه اخراج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از دیده بان ایران، انجمن جامعه شناسی ایران از اخراج رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد.

انجمن جامعه شناسی ایران با اعلام این خبر در بیانیه ای نوشت: متاسفانه با خبر شدیم که قرارداد همکاری آقای دکتر رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران لغو شده و ایشان عملا از دانشگاه اخراج شده اند.

بسیاری از اساتید همکار و دانشجویان ایشان، با انجمن تماس داشته و ابراز تاسف کرده اند که از خدمات علمی و ارزشمند همکاری گرامی و ارجمند و استادی برجسته و توانا محروم می شوند.

اعضای هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران نیز از این خبر بشدت متاثر شده و اینگونه مظالمی که دارد هر روز بر دانشجویان و اساتید دانشگاه وارد می شود و عرصه علم و دانشگاه را مکدر می سازد ناروا دانسته و باور دارند که این اقدامات ناعادلانه، موجب تشدید نارضایتی در میان اساتید و دانشجویان شده و بر ساحت علم و دانشگاه آثار مخربی بر جای خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران

اخراج رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه تهران