مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:552022-12-28دانش

به دنبال به روز رسانی رشته ها هستیم/ حذف دو مرکز از دفترچه سازمان سنجش


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه مراکزاین دانشگاه در شهرهای صایین قلعه و زرین آباد(ایجرود) از لیست مراکز انتخاب رشته در دفترچه سازمان سنجش حذف شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رویا کرمی، رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران به رویکردهای جدید آموزشی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی است و تمام تلاشش این است که عدالت آموزشی را در کشور و استان بیش از پیش برقرار کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه حضور در کلاس های عملی اجباری است، تصریح کرد: رویکرد ترکیبی که در دانشگاه پیام نور برقرار است، باعث می شود که همه و حتی شاغلین هم از آموزش ها بهره مند شوند.

وی مساله محور بودن را به عنوان رویکرد جدید دانشگاه پیام نور اعلام کرد و افزود: به دنبال رویکرد مساله محور هستیم و در صددیم که به آن برسیم، چرا که می خواهیم با انتقال دانش به دانشجو نیاز کشور ومسایل مربوط به کشوررا پاسخ دهیم.

کرمی با بیان اینکه اگر قرار بر این باشد که دانشگاه پبام نور نیاز محور و مساله محور پاسخگوی نیاز امروز جامعه باشد باید اقداماتی را در این راستا انجام بدهد، افزود: اقدامی که ما انجام داده ایم و یا در دست اقدام داریم این است که علاوه بر بروز رسانی رشته ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال به روز رسانی رشته ها هستیم/ حذف دو مرکز از دفترچه سازمان سنجش

به دنبال به روز رسانی رشته ها هستیم/ حذف دو مرکز از دفترچه سازمان سنجش