مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:402022-12-28سياسي

تقویت ابعاد فرهنگی دانشگاه نیازمند برنامه منسجم است


تقویت ابعاد فرهنگی دانشگاه نیازمند برنامه منسجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نبی احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست تحلیل و تبیین اغتشاشات که با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، اساتید دانشگاهی، مسئولان سایر دستگاه های آموزشی، بسیج دانشجویی و تعدادی از دانشجویان که در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: باید بدانیم که مطالبه گری اساس انقلاب اسلامی بوده و بر همین اساس تا به امروز شکل گرفته است.

وی افزود: اگر از روحیه مطالبه گرانه ای که اساس انقلاب اسلامی بوده دست بکشیم یعنی از آرمان ها و ارزش های این انقلاب و امام خمینی (ره) جدا شده ایم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی براساس رویکرد مطالبه گری به وقوع پیوست و امروز بسیاری از مردم از مردم مطالبه گری می کنند اما شبکه های معاند از این اقدامات به نفع خود سو استفاده می کنند.

احمدی با تاکید بر پیشرفت همه جانبه ایران از زمان انقلاب تاکنون، خاطر نشان کرد: در زمانی ایران برای فروش نفت با مشکل مواجه بود و حتی پول فروش نفت خود را نمی توانست دریافت کند اما امروز دشمن شاهد قدرت ایران بوده و این مسئله برای آنها قابل تحمل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ابعاد فرهنگی دانشگاه نیازمند برنامه منسجم است

تقویت ابعاد فرهنگی دانشگاه نیازمند برنامه منسجم است