مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 20:372022-12-28اقتصادي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان باحضور 2 هزار و 576 نفر در قم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 2 هزار و 576 نفر در قم در روزهای 8 تا 9 دی ماه سال جاری خبر داد.

- امین مقومی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در قم در خصوص جزییات آن اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 دی ماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع 2 هزار و 576 نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 2 هزار و 139 نفر آقا و 437 نفر خانم هستند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مقومی گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون های محاسبه و نظارت برگزار می شود و علاوه بر آن در رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان باحضور 2 هزار و 576 نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان باحضور 2 هزار و 576 نفر در قم