مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:302022-12-28دانش

مراکز رشد خلاقیت و شکوفای در 6 هسته ایجاد شده است


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: مراکز رشد خلاقیت و شکوفای و حدود 6 هسته ایجاد شده است و در زمینه شیمی، فعالیت های معدنی هسته فن آور ذیل مراکز خلاقیت و شکوفایی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوانمندی دانشگاه را در حوزه آموزش مجازی نشان داد.

وی افزود: مراکز رشد خلاقیت و شکوفای و حدود 6 هسته ایجاد شده است و در زمینه شیمی، فعالیت های معدنی هسته فن آور ذیل مراکز خلاقیت و شکوفایی فعالیت می کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه در حال حاضر 51 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور زنجان فعالیت می کنند، گفت: این دانشگاه نسبت به سال گذشته شاهد رشد 8 درصدی دانشجو بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه پنج هزار و 450 دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، افزود: حدود 70 درصد از دانشجویان این دانشگاه دختر هستند.

وی ادامه داد: در آموزش دانشجویان نیز جهت گیری دانشگاه پیام نور بر مساله محوری متمرکز شده و ماهیت کلاس های حضوری نیز به این سمت حرکت کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور زنجان رویکرد بین المللی را ایجاد خواهد کرد، گفت: عدالت آموزشی، آموزش در همه جا مدنظر دانشگاه پیام نور بوده و اگر قرار است عدالت آموزشی باشد دانشجو باید در محل سکونت خود آموزش ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد خلاقیت و شکوفای در 6 هسته ایجاد شده است

مراکز رشد خلاقیت و شکوفای در 6 هسته ایجاد شده است