مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:152022-12-28سياسي

والدین شهدا گنجینه های ارزشمند معنوی جامعه هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: والدین شهدا گنجینه های ارزشمند معنوی و سرمایه های بی نظیر در جامعه اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور نوری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید میرجعفر خراسانی مقدم به همراه فرماندار اردبیل با اشاره به حماسه ؟ آفرینی های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: والدین شهدا گنجینه های ارزشمند معنوی و سرمایه های بی نظیر در جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای معظم ایران اسلامی در منازلی تربیت یافتند که محفل عشق و معنویت و انسانیت بود، افزود: پدران شهدا معلمان غیرت و عزّت بودند و با آوردن نان حلال بر سفره خود، انسان هایی تربیت کردند که تاریخ جهان را به نفع جبهه حق تغییر دادند و با حماسه آفرینی خود، در اذهان جاودانه شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر ضرورت بازگویی حماسه های بزرگ و ارزش آفرین شهدا در جامعه ادامه داد: امروزه اگر موفقیت های نظام به درستی تبیین نشود به یقین دشمن با افکار پلید خود برنامه هایی را پیاده و اجرا می کند که سبب یاس و ناامیدی مردم خواهد شد.

فرهنگ ایثار و شهادت در فطرت مردم ایران نهادینه شده است سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل نیز در این دیدار ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم در آیین تشییع پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین شهدا گنجینه های ارزشمند معنوی جامعه هستند

والدین شهدا گنجینه های ارزشمند معنوی جامعه هستند