مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:002022-12-28سياسي

مرزبانان چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرزبانی امیر حسین نیک پور در مسجد جامع وزرا محله سرخرود مازندران، ضمن تسلیت و تعزیت، شهادت حضرت زهرا (س) به رشادت های حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مادران شهدا نمونه بارز آن بانوی دلاور اسلام هستند که فرزندانی همچون شهید نیک پور را پرورش داده که آن ها در راه ولایت و اسلام از نثار جان خود دریغ نمی کنند.

وی افزود: با توجه به گذشت 1400 سال از اسلام، حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی شده و این احیاگری با تمسک به اباعبدالله الحسین (ع) بوده و جرقه انقلاب اسلامی به گفته رهبر فقید ایران اسلامی از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: ما در سال های دفاع مقدس با شهیدانی رو به رو بودیم که پیکر مطهر آن ها بعد از سال ها تدفین، مانند روز اول سالم، خوش بو و معطر بوده اند و این نشان از عظمت و بزرگی نیت، اراده و ولایت پذیری آن ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانان چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

مرزبانان چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند