مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:152022-12-28اجتماعي

کرمانشاه 25000 بی سواد دارد/ فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی در استان


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت های سوادآموزانِ استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت های سوادآموزانِ استان خبر داد.

یاسر کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های مراکز یادگیری محلی، ادامه داد: مراکز یادگیری محلی می کوشند در کنار سوادآموزی، با ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی و ایجاد زمینه های خوداشتغالی برای بی سوادان و کم سوادان، زمینه را برای فعالیت تخصصی شان فراهم کنند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: آموزش سواد پایه، آموزش مهارت های اساسی زندگی، مهارت های اجتماعی، حقوق شهروندی و .

جزو اولویت های مراکز یادگیری محلی در استان است.

کرمی تاکید کرد: در تلاشیم تا در مراکز یادگیری محلی روستاها، کشاورزان را با روش های نوین کشاورزی آشنا کرده و از این طریق میزان تولیدات و درآمدهای آنها را بالا ببریم.

کرمی در ادامه اشاره ای هم به سهمیه استان کرمانشاه در سال جاری برای ارائه آموزش های سوادآموزی داشت و گفت: امسال برای استان کرمانشاه سهمیه آموزش یازده هزار و 700 نفری برای سه دوره سوادآمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 25000 بی سواد دارد/ فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی در استان

کرمانشاه 25000 بی سواد دارد/ فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی در استان