مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:302022-12-28حوادث

باند سارقان حرفه ای در کمند پلیس ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت و کشف 10 فقره سرقت موتورسیکلت با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با تلاش شبانه روزی یک نفر متهم را در این ارتباط شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

این مقام مسئول اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به 10 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و اعلام کرد موتورسیکلت های مسروقه را اوراق کرده و به صورت قطعه قطعه به فروش رسانده است.

ساکی تصریح کرد: با تلاش ماموران تعداد زیادی از قطعات موتورسیکلت های سرقتی کشف و به مالبختگان تحویل داده و با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر خریدار اموال مسروقه و کشف 10 فقره سرقت اماکن خصوصی با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت درب های آکاردئونی، لنگه پنجره های آلومینیومی از داروخانه ها، مطب پزشکان، دفاتر وکلا و ساختمان های تجاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان حرفه ای در کمند پلیس ملایر

باند سارقان حرفه ای در کمند پلیس ملایر