مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:252022-12-28بين الملل

ارتش آمریکا داوطلبانی با «اختلال رفتاری» را استخدام کرده است


وال استریت ژورنال گزارش داد، پس از آنکه ارتش آمریکا قوانین مربوط به مشکلات پزشکی را بازنویسی کرد، اجازه داد تا 700 متقاضی که اختلال بیش فعالی دارند، - ارتش آمریکا داوطلبانی با اختلال رفتاری را استخدام کرده است وال استریت ژورنال گزارش داد، پس از آنکه ارتش آمریکا قوانین مربوط به مشکلات پزشکی را بازنویسی کرد، اجازه داد تا 700 متقاضی که اختلال بیش فعالی دارند، استخدام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشا تودی، ارتش ایالات متحده آمریکا اعلام کرد، 700 نفر فراگیر در ارتش استخدام شده اند.

این اقدام بعد از آن صورت گرفت که ارتش آمریکا در ماه ژوئن برای افرادی که از اختلالات رفتاری رنج می برند، اجازه استخدام صادر کرد.

این تصمیم شامل افرادی است که علائمی از خود نشان ندهند یا به مدت سه الی هفت سال پیش از استخدام به درمان پزشکی نیاز نداشته باشند.

در لیستی که نام 38 نوع اختلال موجود است، نقص مادرزادی قلب و بیماری سل نیز شامل آن ها می شوند؛ مواردی که قبلا جزو بیماری هایی بودند که متقاضیان را از استخدام منع می کرد.

کریستین ورموث، وزیر ارتش آمریکا با اشاره به استخدام افرادی که مشکلات پزشکی دارند، به وال استریت ژورنال گفت: ما می خواهیم محتاط باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا داوطلبانی با «اختلال رفتاری» را استخدام کرده است

ارتش آمریکا داوطلبانی با «اختلال رفتاری» را استخدام کرده است