مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:552022-12-28فرهنگي

محافل انس با قرآن در کردستان برگزار می شود


مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت هفته بصیرت در سطح مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت هفته بصیرت در سطح مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

کامل گلباغی، در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت هفته بصیرت در مؤسسات قرآنی این استان خبر داد و گفت: اولین محفل قرآنی امروز، هفتم دی ماه در مؤسسه رضوان الصالحین سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت جوانان از هجمه های فرهنگی برگزار می شود، افزود: در این راستا هفته بصیرت زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه خواهد بود.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: باید با توسعه و گسترش فعالیت های دینی و قرآنی زمینه انس و الفت بین جوانان و کتاب انسان ساز قرآن را فراهم کنیم که برگزاری محافل قرآنی با حضور اساتید مجرب قرآنی و برگزاری مسابقات می تواند گامی ارزشمند و اثرگذار در این راستا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل انس با قرآن در کردستان برگزار می شود

محافل انس با قرآن در کردستان برگزار می شود