مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:502022-12-28دانش

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا فردا شب تمدید شد


ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا فردا شب تمدید شد، متقاضیان تا فردا شب فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- دکتر جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جذب هیأت علمی آبان 1401 گفت: ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا فردا شب ساعت 23:59 تمدید شد، بر این اساس متقاضیان تا فردا شب فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: به هیچ عنوان زمان ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دوباره تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: تا این ساعت حدود 9 هزار نفر از متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان جذب هیأت علمی آبان 1401 ثبت نام خود را تأیید نهایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از شنبه 26 آذر ماه 1401 آغاز شده بود و داوطلبان از 26 آذرماه تا امروز 7 دی ماه 1401 فرصت داشتند برای ثبت نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

در این فراخوان حدود 4 هزار و 482 رشته گرایش توسط دانشگاه ها اعلام نیاز شده که حدود 2 هزار و 890 اعلام نیاز مربوط به دانشگاه های سراسری و یک هزار و 592 اعلام نیاز نیز مربوط به دانشگاه و مؤسسات غیر دولتی است از 2 هزار و 890 اعلام نیاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا فردا شب تمدید شد

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تا فردا شب تمدید شد