مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:352022-12-28سياسي

یک مدیرکل خانم به مدیران استان قم اضافه شد


جلسه تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم برگزار و سیده زهرا میرعبدالحسینی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

- جلسه تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم امروز چهارشنبه 7 دی ماه در تالار فرهنگ و هنر خانه معلم استان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه از زحمات محمود تقی پور مدیرکل اسبق آموزش فنی و حرفه ای استان قم تقدیر و سیده زهرا میرعبدالحسینی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

گفتنی است، تقی پور از این پس فعالیت خود را در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سمت سرپرست دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ادامه خواهد داد.

در ابتدای این جلسه محمود تقی پور اظهار کرد: فعالیت در استان قم را با کسب اجازه از حضرت معصومه(س) آغاز کردیم و امروز نیز با زیارت ایشان به کار خود پایان خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه مبنای اولیه فعالیت را حفظ شانیت مربیان قرار داده ایم، مطرح کرد: بسیاری از مربیان بیش از وظایف خود در راستای ارتقای اهداف آموزش فنی و حرفه ای تلاش کرده اند که باید مورد تقدیر قرار بگیرند.

سرپرست دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ادامه داد: پس از حفظ شان و کرامت مربیان، تلاش کردیم ارتباط و همکاری خود با دیگر سازمان ها و ارگان ها را نیز حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدیرکل خانم به مدیران استان قم اضافه شد

یک مدیرکل خانم به مدیران استان قم اضافه شد