مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:302022-12-28اجتماعي

تمام محورهای شریانی استان یزد باز است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از بازگشایی و پاکسازی تمام محورهای شریانی استان به دنبال بارشهای امروز استان، تاکید کرد: هموطنان از ترددهای غیرضروری در محورهای روستایی یا بدون استفاده از تجهیزات زمستانی پرهیز کنند.

- ضمن تاکید بر استفاده محمد رستگاری در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت راه های مواصلاتی استان به دنبال بارش برف و باران از ساعات اولیه امروز چهارشنبه گفت: خوشبختانه تمام محورهای شریانی استان به صورت کامل بازگشایی و پاک سازی شده و اکیپهای عملیاتی و عوامل راهداری و مجموعه پلیس راه استان از بامداد امروز در این محورها فعال بوده اند.

وی در مورد محورهای روستایی نیز ابراز کرد: در این رابطه از مردم خواستار پرهیز از ترددهای غیرضروری به ویژه در شهرستان های تفت و مهریز و تدارک مهلت یک روزه به راهداری برای بازگشایی این محورها تا فردا هستیم.

رستگاری تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته اکیداً توصیه می شود که تردد در مسیرهای کوهستانی استان با استفاده از تجهیزات زمستانی انجام شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت بروز مشکل در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی میتوانند مراتب را از طریق سامانه 141 به صورت شبانه روزی گزارش کنند و از وضعیت راه ها نیز مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای شریانی استان یزد باز است

تمام محورهای شریانی استان یزد باز است