مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:202022-12-28سياسي

تشکیل کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر ظرف 10 روز


معاون قضایی دادستان کل کشور از مرکز ماده 16 سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت 10 روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رییس کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مرکز ماده 16 سروش تهران بازدید و در جریان فعالیت ها و اقدامات این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید که کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد، زاهدیان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد، جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد به همراه اعضای کمیته حقوقی و قضایی حضور داشتند جمادی از بخش های مختلف مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر بازدید و با افراد مختلف گفت وگو کرد.

در جمع بندی این بازدید مقرر شد در ظرف مدت 10 روز کمیته ویژه ای با حضور دستگاه های مسئول به منظور بررسی چالش های حقوقی و قضایی اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر و آیین نامه های مربوطه تشکیل خواهد شد.

جمادی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی ضمن قدردانی از تلاش های ستاد مبارزه با موادمخدر و فراجا به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در مرکز سروش از زحمات سرپرست سابق دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 24 تهران تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر ظرف 10 روز

تشکیل کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر ظرف 10 روز