موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:552022-12-28فرهنگي

با ساخت مستند، دیدگاه نسبت به مسائل اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بازتر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، «احسان زارع» است.

او از سال 1389 وارد صداوسیمای مرکز بوشهر شد و کارش را با صدای مرکز بوشهر شروع کرد و بعد از آن با صدای مرکز بوشهر ادامه داد و در سال 1393 وارد رادیو .

- احسان زارع گفت: مستندساز در هر زمینه ای که به ساخت مستند بپردازد در همان زمینه دید و نگاهش به آن مسئله خیلی بهتر، پربارتر و بازتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، احسان زارع است.

او از سال 1389 وارد صداوسیمای مرکز بوشهر شد و کارش را با صدای مرکز بوشهر شروع کرد و بعد از آن با صدای مرکز بوشهر ادامه داد و در سال 1393 وارد رادیو جوان شد و بعد از مدت کمی به رادیو ایران رفت.

وی که در حال حاضر مشغول تهیه برنامه هایی مانند روی خط ورزش ، وقت اضافه ، ورزش ایران و ایران یاران در شبکه رادیویی ایران است، درباره اثرش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک می گوید: در سال گذشته با مستند به همین سادگی و کرو در نخستین جشنواره پژواک شرکت کردم که مستند به همین سادگی درباره ازدواج سفید یا هم خانگی دختر و پسر بود که در خصوص این اتفاق هم با کسی که چنین تجربه ای را داشته گفتگویی انجام دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ساخت مستند، دیدگاه نسبت به مسائل اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بازتر می شود

با ساخت مستند، دیدگاه نسبت به مسائل اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بازتر می شود