مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:372022-12-28فرهنگي

خوراک فرهنگی بچه ها جز ماهواره و فیلم های خارجی چیست؟


کارگردان فیلم سینمایی «عینک» می گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ - کارگردان فیلم سینمایی عینک می گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ این ضرورتی است که اکران عینک را در این مقطع برای من توجیه می کند.

فیلم سینمایی عینک به کارگردانی رضا آقایی و تهیه کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و چند رویداد دیگر جایزه گرفته، از امروز هفتم دی ماه در سینماها اکران شده است.

داستان این فیلم با بازی هنرمندانی همچون راستین عزیزپور، سانیا رمضانی، مهدی هاشمی و پرویز بزرگی درباره خواهر و برادری است که در روزهای نزدیک عید تلاش می کنند تا عینک مادربزرگشان را تعمیر کنند.

در این راه با امان پسر بچه افغانستانی آشنا می شوند که ادعا می کند می تواند به آن ها کمک کند.

رضا آقایی -کارگردان این فیلم - در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه 6 سال منتظر اکران فیلمش بوده، بیان کرد: بعد از چند سال انتظار و در روزهایی که حال مردم و همینطور خود ما خیلی خوب نیست و درواقع در بدترین زمان ممکن به اکران رسیده ایم اما چاره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوراک فرهنگی بچه ها جز ماهواره و فیلم های خارجی چیست؟

خوراک فرهنگی بچه ها جز ماهواره و فیلم های خارجی چیست؟