مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:102022-12-28فرهنگي

مهم ترین فیلم هایی که سال 2023 می آیند/ از «اوپنهایمر» تا «باربی»


ترکیبی از فیلم های مختلف از «سریع ایکس» و «مرد مورچه ای» و «آکوامن» تا «باربی» و «اکوالایزر» و «جان ویک 4»، همه فیلم هایی هستند که سال 2023 راهی سینماها می شوند.

- ترکیبی از فیلم های مختلف از سریع ایکس و مرد مورچه ای و آکوامن تا باربی و اکوالایزر و جان ویک 4 ، همه فیلم هایی هستند که سال 2023 راهی سینماها می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، شماری از فیلم هایی که در سال جدید راهی پرده های نقره ای می شوند فیلم هایی هستند که طرفداران زیادی در انتظار آنها هستند.

از فیلم جدید مارتین اسکورسیزی و وس اندرسون تا فیلم هایی با بازی هریسون فورد و کیانو ریوز و فانتزی هایی مانند باربی و آکوامن .

فهرستی از فیلم هایی که بیشترین چشم ها در انتظار آنهاست چنین است: مرد مورچه ای و زنبور: کوانتانمانیا / 17 فوریه - جدیدترین فیلم از مجموعه مرد مورچه ای یا آنت من با بازی پل راد که این بار در قلمرو کوانتومی باید با اشرار مبارزه کند.

خرس کوکایین / 24 فوریه - به کارگردانی الیزابت بنکس درباره خرسی است که کوکایین می خورد و در جنگل فاجعه می آفریند.

کرید 3 / 3 مارس- مایکل بی جوردن بازیگر این مجموعه برای این فیلم پشت دوربین ایستاده و این بار آدونیس با دوست دوران کودکی اش یک بوکس باز اعجوبه است روبرو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین فیلم هایی که سال 2023 می آیند/ از «اوپنهایمر» تا «باربی»

مهم ترین فیلم هایی که سال 2023 می آیند/ از «اوپنهایمر» تا «باربی»