مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:562022-12-28اجتماعي

پیش بینی شدت بارندگی و سرما برای خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد نخعی، رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تقویت ناپایداری های جوی در نقاط سردسیر و کوهستانی عمده بارش ها به صورت برف و تشکیل مه در اغلب نقاط به ویژه نیمه شرقی استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته مود و زهان با چهار میلیمتر، ایستگاه کفاز سربیشه با سه میلیمتر، مختاران، بیرجند، خوسف و حاجی آباد با حدود یک میلیمتر و در ایستگاه های آبیز، اسدیه و علی آباد زارعین هم کمتر از یک میلیمتر باران ثبت شد.

نخعی گفت: دمای هوا از فردا (چهارشنبه) کاهش می یابد به طوری که صبح جمعه سرما و یخبندان تشدید می شود و شهروندان، کشاورزان و دامداران تمهیدات لازم را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته شهر قاین با حداقل دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر سردترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 22 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقطه استان بود و در این مدت تغییرات دمایی در مرکز استان بین منفی یک و 17 درجه به ثبت رسید.

بنابر اعلام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیروهای عملیاتی هلال احمر در سطح پایگاه ها و مراکز امدادی 9 استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شدت بارندگی و سرما برای خراسان جنوبی

پیش بینی شدت بارندگی و سرما برای خراسان جنوبی