مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:552022-12-28بين الملل

مشاور امنیتی نتانیاهو علیه ایران چه گفت؟


بنیامین نتانیاهو متحد قدیمی خود «تساحی هانگبی» را به عنوان مشاور امنیت داخلی کابینه بعدی رژیم صهیونیستی تعیین کرد؛ کسی که مواضعی تند علیه ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از تعیین یک سیاستمدار 65 ساله و متحد قدیمی بنیامین نتانیاهو به عنوان مشاور امنیت داخلی این رژیم خبر دادند.

روزنامه تایمز اسراییل در شرایطی که جنجال ها و اعتراضات علیه ترکیب کابینه بعدی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه دارد، گزارشی درباره مشاور امنیت داخلی این کابینه منتشر کرد.

بنا بر گزارش این رسانه صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بعدی این رژیم تساحی هانگبی متحد سیاسی قدیمی خودش را به عنوان مشاور امنیت داخلی و رییس شورای امنیت داخلی این رژیم منصوب کرد.

هانگبی 65 ساله جانشین ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواهد شد که از جولای 2021 در این منصب مشغول به کار بوده است.

تساحی هانگبی که یک عضو قدیمی حزب لیکود است، طی سه دهه اخیر سابقه کار در مناصب مختلف از قبیل وزیر بهداشت، دادگستری، حمل و نقل، محیط زیست و امنیت داخلی را در کارنامه دارد.

طبق گزارش تایمز اسراییل ، او مدتی را هم به عنوان وزیر امنیت داخلی مسئول نظارت بر نهادهای اطلاعاتی-جاسوسی شین بت ، موساد و آژانس انرژی اتمی این رژیم هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیتی نتانیاهو علیه ایران چه گفت؟

مشاور امنیتی نتانیاهو علیه ایران چه گفت؟