مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:552022-12-28فرهنگي

مجموعه چهار جلدی «دانشمندان مسلمان» برای بچه ها منتشر شد


مجموعه چهارجلدی «دانشمندان مسلمان» به قلم مرضیه بابازاده خامنه و تصویرگری کوثر رضایی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

- مجموعه چهارجلدی دانشمندان مسلمان به قلم مرضیه بابازاده خامنه و تصویرگری کوثر رضایی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه دانشمندان مسلمان در چهار جلد با عناوین ابن سینا، ملاصدرا، خواجه نصیرالدین طوسی و شیخ بهایی به قلم مرضیه بابازاده خامنه و تصویرگری کوثر رضایی برای گروه سنی دبستان توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

همیشه در طول تاریخ کسانی بودند و هستند که در پیشرفت علم و حرکت رو به جلوی انسان ها تأثیر بسزایی داشته اند اما آیا تا به حال فکر کرده اید این افراد موفق و مشهور چگونه به این جایگاه رسیده اند؟ چه سختی های کشیده اند؟ زندگیشان چطور بوده؟ چه کودکی داشته اند؟ این سوال ها در ذهن کودک و نوجوان هایی که علاقه مند به مباحث علمی هستند و دوست دارند خودشان یک روزی دانشمند شوند نقش می بندد.

کودکان و نوجوانان نسبت به روال زندگی برخی از اشخاص مشهور و تأثیرگذار کنجکاو هستند و می خواهند بدانند روند زندگی روزانه آن ها چطور بوده است تا بتوانند برای تقویت خلاقیت خود و بهبود روند زندگیشان از آن ها الهام بگیرند، انتشارات کتاب جمکران در همین راستا مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه چهار جلدی «دانشمندان مسلمان» برای بچه ها منتشر شد

مجموعه چهار جلدی «دانشمندان مسلمان» برای بچه ها منتشر شد