مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:402022-12-28اجتماعي

بارش نخستین برف زمستانی کوهبنان را سفیدپوش کرد


بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان موجی از شادی را در بین مردم به ویژه کشاورزان و دامداران ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی امروز در حین بازدید از جاده های ارتباطی کوهبنان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد خصوصا در برخی ارتفاعات، چهره زمستانی به کوهبنان بخشید و موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان و دامداران این شهرستان شد.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: بارش برف در حالی این شهرستان را فرا گرفته است که کاهش نزولات جوی از سال های گذشته تاکنون به ویژه در فصل پاییز و زمستان موجب نگرانی مسؤولان و مردم خصوصا کشاورزان و دامداران شده بود و خسارات خشکسالی در این شهرستان محسوس بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به رانندگانی که قصد سفر در محورهای اصلی و کوهستانی شهرستان را دارند توصیه می شود زنجیرچرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

توکلی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان قبل از عزم سفر از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن ها، سیستم روشنایی و چراغ های مه شکن مطمئن شوند و با توجه به مه گرفتگی و لغزنده بودن مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشند و در شرایط بد آب و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش نخستین برف زمستانی کوهبنان را سفیدپوش کرد

بارش نخستین برف زمستانی کوهبنان را سفیدپوش کرد