مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:302022-12-28اقتصادي

میثاقی و خیابانی واقعاً دستمزد میلیاردی گرفتند؟


پوریا ملک آبادی تهیه کننده «جام 2022» درباره دستمزد جواد خیابانی گفته بود رقم دستمزد هر شب او بین 2 و نیم تا سه میلیون تومان است که با سقف آن برای خیابانی در یک ماه اجرا به حدود 90 میلیون می رسد.

- پوریا ملک آبادی تهیه کننده جام 2022 درباره دستمزد جواد خیابانی گفته بود رقم دستمزد هر شب او بین 2 و نیم تا سه میلیون تومان است که با سقف آن برای خیابانی در یک ماه اجرا به حدود 90 میلیون می رسد.

تهیه کننده ویژه برنامه جام 2022 ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دستمزدهای میلیاردی در تلویزیون هر از گاهی سوژه جنجال و حواشی مختلفی می شود.

گاهی رقم های نجومی و عجیب غریبی هم مطرح می شود که سازندگان برنامه ها بیشتر ترجیح می دهند هیچ واکنشی به این ارقام و اعداد نشان ندهند و معتقدند پاسخ به چنین دروغ هایی بیشتر به آن ها پر و بال می دهد.

  رقم دستمزدهای مجریان ویژه برنامه جام جهانی قطر شبکه سه سیما با عنوان جام 2022 که با حضور محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن رفت از همین نمونه ها بود.

چند باری در توییت ها و شبکه های مجازی و حتی رسانه های خارج از کشور، رقم ادعایی مربوط به دستمزدهای مجریان این برنامه جنجال به پا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثاقی و خیابانی واقعاً دستمزد میلیاردی گرفتند؟

میثاقی و خیابانی واقعاً دستمزد میلیاردی گرفتند؟