مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:152022-12-28اقتصادي

250 تُن به ظرفیت پردازش زباله در گلستان افزوده می شود


مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ها و دهیاری های گلستان گفت: ظرفیت پردازش زباله و پسماندهای عادی و خانگی گلستان تا پایان سال با افزایش 250 تُنی به هزار تن در روز خواهد رسید.

- حسن ملک شاهکویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر سه خط پردازش زباله با ظرفیت مجموع 750 تن در آق قلا و آزادشهر فعال هستند که تا پایان سال یک خط پردازش جدید به ظرفیت فعلی افزوده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ها و دهیاری های گلستان افزود: به صورت روزانه 700 تن زباله در سایت پسماند آق قلا و 300 تن زباله در سایت آزادشهر پذیرش می شود.

وی گفت: با رفع اندک ابهامات موجود در فرایند تولید بیوگاز و برق از زباله، تا پایان سال مقدمات اجرایی این پروژه در گلستان آغاز خواهد شد و حدود دو هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری خواهد شد.

ملک شاهکویی افزود: مکان یابی برای سایت شماره چهار پسماند به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و 11 نفر از برجسته ترین اساتید دانشگاه در حال بررسی و مطالعه این پروژه هستند و تا کنون 125 میلیون تومان به این امر اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ها و دهیاری های گلستان بیان کرد: 14 نقطه برای مطالعه این سایت مشخص شده تا محل مورد نظر پس از بررسی دقیق این گروه کارشناسی در حوزه های مختلف به دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 تُن به ظرفیت پردازش زباله در گلستان افزوده می شود

250 تُن به ظرفیت پردازش زباله در گلستان افزوده می شود