مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:402022-12-28اقتصادي

29 هزار کارت ملی هوشمند آماده ارائه به مردم اردبیل است


مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: 29 هزار و 592 فقره کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان آماده ارائه به مردم اردبیل است که منتظر مراجعه ثبت نام شدگان هستیم.

- شهرام رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کارت ملی هوشمند که در دست مردم است تا سال 1405 تمدید شده و مردم به راحتی می توانند از کارت ملی هوشمند در دریافت خدمات متنوع استفاده کنند.

وی به شکل گیری سامانه پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور و درگاه ملی سامانه سهیم اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بهترین و کیفی ترین خدمات را به مردم از طریق این سامانه ها ارائه کنیم که اخیراً نیز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل و معاونت آمار و اطلاعات، در جمع آوری اطلاعات آماری همکاری نزدیکی داریم.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل واجدین شرایط استان را در بهره مندی از کارت ملی هوشمند یک میلیون و 43 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 96 درصد جمعیت استان اردبیل نسبت به تکمیل فرم ثبت اطلاعات کارت هوشمند ثبت نام کردند و تاکنون 889 هزار و 832 فقره کارت ملی هوشمند به هموطنان در استان اردبیل صادر شده است.

رسولی با بیان اینکه 89 درصد جمعیت استان اردبیل کارت هوشمند خود را دریافت کردند، ادامه داد: هشت درصد صدور کارت باقی مانده که در مرحله چاپ و تحویل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 هزار کارت ملی هوشمند آماده ارائه به مردم اردبیل است

29 هزار کارت ملی هوشمند آماده ارائه به مردم اردبیل است