مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:202022-12-28فرهنگي

2 نمایش از مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت


مسئول بسیج هنرمندان مازندران از راهیابی دو نمایش صحنه ای و خیابانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

- حمید هراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر از راهیابی تولیدات بسیج هنرمندان مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: نمایش های بی در کجایان در بخش صحنه ای و آکوستیک مین و جامانده در بخش خیابانی تولید سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در جشنواره سراسری تئاتر بسیج درخشیدند.

وی افزود: دو نمایش بی در کجایان و آکوستیک مین از سازمان بسیج هنرمندان مازندران به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند، همچنین در این جشنواره نمایش جامانده دیگر اثر مازندران به جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

وی ادامه داد: در جشنواره سراسری تئاتر بسیج که در بوشهر برگزار شده بود، نمایش اکوستیک مین به کارگردانی حمید ناطقی و سحر محسنی در بخش خیابانی توانست جایزه دوم کارگردانی، دوم طراحی فضا، اول بازیگری گروهی را کسب کند و به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

هراسانی یادآور شد: همچنین در این بخش نمایش جامانده به کارگردانی محمد جواد رحمانی با کسب جایزه تقدیر بازیگری زن و کاندیدای موسیقی و کارگردانی توانست جواز حضور مستقیم در هفتمین جشنولره ملی تئاتر ایثار را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نمایش از مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت

2 نمایش از مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت