مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:052022-12-28بين الملل

اولین انتصاب رسمی توسط نتانیاهو؛ «هنگبی» مشاور امنیت داخلی شد


منابع خبری از تعیین «تساحی هنگبی» عضو حزب لیکود به عنوان مشاور امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- اولین انتصاب رسمی توسط نتانیاهو؛ هنگبی مشاور امنیت داخلی شد منابع خبری از تعیین تساحی هنگبی عضو حزب لیکود به عنوان مشاور امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رای الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تساحی هنگبی از حزب لیکود را به عنوان مشاور امنیت داخلی این رژیم تعیین کرده است.

هنگبی درحالی توسط نتانیاهو به عنوان مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تعیین شده است که وی در انتخابات اخیر پارلمان موفق به ورود به کِنست نشد و نتوانست جایگاهی بهتر از رتبه چهل و ششم را در فهرست انتخاباتی لیکود برای خود دست و پا کند.

شبکه عبری زبان کان با اشاره به دلیل تعیین هنگبی برای رهبری شورای امنیت داخلی اعلام کرد که وی یکی از افراد نزدیک به نتانیاهو بوده و شخص مورد اعتماد اوست و به همین دلیل برای این سمت حساس انتخاب شده است.

تساحی هنگبی جانشین ایال حولاتا در این سمت می شود و وی ماه میلادی گذشته اعلام کرده بود که با پایان کار دولت یاییر لاپید، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی، او نیز از ریاست شورای امنیت داخلی کناره گیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین انتصاب رسمی توسط نتانیاهو؛ «هنگبی» مشاور امنیت داخلی شد

اولین انتصاب رسمی توسط نتانیاهو؛ «هنگبی» مشاور امنیت داخلی شد