مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 07:152022-12-28اقتصادي

راه اندازی پست جدید امداد و نجات زمستانه در سوادکوه


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به راه اندازی پست جدید امداد و نجات زمستانه در هلال احمر سوادکوه از امداد 93 روزه زمستانی خبر داد.

- وحید متانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از راه اندازی پست زمستانه در دهستان ولوپی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی پست زمستانه در دهستان ولوپی برای اولین بار اجرایی شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح امداد و نجات زمستانی 1401 جمعیت هلال احمر و با شروع فصل سرما، از آنجایی که در محور ارتباطی  منطقه ولوپی، آلاشت و روستاهای اطراف فاقد هرگونه نهاد امدادی به صورت ثابت هستند با رایزنی های به عمل آمده و موافقت جمعیت هلال احمر استان مازندران و کسب مجوز از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و با همکاری شورای اسلامی روستای لله بند برای اولین بار نسبت به برپایی پست پشتیبانی امداد و نجات زمستانی در منطقه ولوپی انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: با بکارگیری یک دستگاه خودرو تویوتا وانت کمک دار در منطقه لله بند اقدام  شد تا در صورت نیاز ، آسیب دیدگان ناشی از سوانح و حوادث از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پست جدید امداد و نجات زمستانه در سوادکوه

راه اندازی پست جدید امداد و نجات زمستانه در سوادکوه