مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:352022-12-27سياسي

نوکیای ایرانی، پیش مقدمه تولید آیفون تقلبی در کشور!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو و به نقل از مهر، انتشار خبر تولید تلفن همراه ایرانی و توزیع آن با نام و نشان شرکت های مطرح خارجی در ماه های اخیر به کرات توسط رسانه ها پوشش داده شد و هر روز ابعاد جدیدی از پرونده فوق روشن می شود.

- ماجرای تولید تلفن های همراه نام های تجاری مطرح، بدون اخذ تأییدیه از شرکت های مادر در حالی زیر سایه سکوت مسئولان وزارت صمت رخ می دهد که مسئولان دولت همواره خود را ملزم به اجرای قانون می دانند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو و به نقل از مهر، انتشار خبر تولید تلفن همراه ایرانی و توزیع آن با نام و نشان شرکت های مطرح خارجی در ماه های اخیر به کرات توسط رسانه ها پوشش داده شد و هر روز ابعاد جدیدی از پرونده فوق روشن می شود.

در آخرین گزارش یعنی مشخص شدن ابعاد جدیدی از پرونده نوکیای ایرانی به بررسی ادعای شرکت تولیدکننده ایرانی در خصوص کمپانی تأمین لوازم تلفن همراه اشاره شد و بررسی ها نشان داد که شرکتی تحت عنوان BTC Land به سبب تارنمای نامشخص، ایمیل نامعتبر، IP سنگاپور، عدم وجود آدرس در امارات، خرید دامین از یک شرکت نامعتبر و … نا اطمینان بوده و به بیانی می توان از تناقضات موجود در تارنما و آدرس شرکت اماراتی این برداشت را داشت که کمپانی فوق یک شرکت غیرواقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکیای ایرانی، پیش مقدمه تولید آیفون تقلبی در کشور!

نوکیای ایرانی، پیش مقدمه تولید آیفون تقلبی در کشور!